Lazio Roma - FC Vaslui grupa D Europa League

Antrenorul Eduardo Reja (foto) a declarat : Trebuie sa începem bine, joi nu avem voie sa dam gres. Fiindca jucam din trei în trei zile, trebuie sa gasim forta de a folosi patru-cinci nume noi, pentru prospetimea echipei. Pentru joi voi schimba cinci jucatori în formula de start. As fi preferat sa jucam la ora 22:00, ar fi fost un numar mai mare de spectatori. Suntem favoriti, dar nu trebuie sa facem greseala de a subestima Vasluiul, o formatie cu jucatori valorosi în linia de mijloc, care merita un mare respect. Vrem sa mergem cat mai departe în Europa League. Motivarea este fundamentala, vrem sa fim competitivi pe toate planurile. Important e sa nu ne temem de nimeni si sa tratam serios orice echipa

Atacantul Djibril Cisse a afirmat: E un meci greu pentru ca întalnim o echipa despre care nu stim prea multe. Antrenorul va pregati meciul si vom face ce ne va cere el.

Aparatorul bulgar Zhivko Milanov : Am jucat împotriva lui Lazio cu Levski si am castigat cu 1-0. Îmi doresc foarte mult ca si joia viitoare sa se întample la fel. Ne-am propus locurile 1-2, fiindca totul este posibil.

Brazilianul Adailton Martins Bolzan : Va fi extrem de greu, este adevarat. Dar de ce sa nu speram? Lazio are jucatori fenomenali, mai ales în atac. Nu trebuie sa gresim în debutul meciului! Sper ca Temwanjera si Yero Bello sa scape de injuriile fanilor laziali. Au unele probleme cu rasismul, sper sa nu fie cazul de aceasta data.

Brazilianul Wesley Lopez : Ma bucura faptul ca inaintea debutului din grupele Europa League in fata celor de la Lazio Roma am reusit o victorie mare in campionat. Vasluiul are o echipa buna care se va bate la titlu in acest an si, speram sa-l si castigam. Urmeaza Lazio Roma. E clar pentru toata lumea ca Lazio e favorita. Au prima sanasa si cred ca orice rezultat in afara infrangerii ar fi catalogat de presa ca fiind o minune.

Lucian Sanmartean : Ne asteapta un meci foarte greu la Roma, dar este bine pentru noi ca am cîstigat la Brasov si cu Dinamo, vom avea un moral bun pentru confruntarea cu italienii. Vom întalni o echipa foarte puternica. Mergem sa ne facem jocul, îi respectam pentru valoarea lor, dar la fotbal nu avem de ce sa ne temem. Trebuie sa ne bucuram ca am ajuns aici si încercam sa obtinem un rezultat bun".